Druk i reklama

Dodane: 21-06-2016 19:41
Druk i reklama Mały rozmiar reklamy, czyli naklejki reklamowe to doskonała metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodatkowo stronę internetową, bannery oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.

Szeroki temat poligrafii

Poligrafia to bardzo szeroka dziedzina w której skład wchodzi wiele usług i zagadnień związanych z grafiką, publikacja treści, drukiem i wiele więcej. Nic więc dziwnego, że dobrych specjalistów z tej dziedziny jest niewielu i są rozchwytywani na rynku pracy.

Oczywiście jest to praca dość odpowiedzialna, niezależnie od stanowiska, na którym dana osoba pracuje. Należy pamiętać, ze wszystkie prace są tworzone pod większe lub mniejsze publikacje. Kiedy chodzi o nakłady liczące tysiące sztuk to presja jest jeszcze większa, a przecież za każdy błąd w takim druku trzeba kłaść własną głowę, ze wszystko będzie w prządku.


Co warto drukować?

Każda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne. Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów. Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie.

Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie. Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.


Wikipedia o kolorach innych niż CMYK

Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK



© 2019 http://metpol.radom.pl/