Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu i innych sposobach marketingu

Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP. Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudzies

Dodane: 05-06-2017 03:50
Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu i innych sposobach marketingu pozycjonowanie katowice

Wikipedia o hostingu SEO

Hosting SEO ? odmiana zwykłego hostingu stron www. Usługa kierowana jest zwykle do agencji SEO, osób zajmujących się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP.

Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudziesięciu lub kilkuset adresów IP w różnych klasach, na których możliwe jest postawienie stron www, składających się na zaplecze pozycjonerskie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting_SEO


Strony przyjazne wyszukiwarkom w Wikipedii

SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


O e-PR. Czym jest? Wikipedia

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR



© 2019 http://metpol.radom.pl/